Dit kun je doen als je ergens ontevreden over bent.
Bij Puck&Co doen we iedere dag ons best om jouw kind een fijne, veilige en liefdevolle opvang te bieden. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet helemaal tevreden over bent. Laat het ons weten, we staan open voor verbeteringen.
Bespreek je ontevredenheid eerst met de pedagogisch professional van de groep of indien gewenst met de Locatiemanager. Vaak helpt een persoonlijk gesprek om elkaar beter te begrijpen en tot een oplossing te komen.
Benieuwd welke stappen je kunt ondernemen? Klik hier voor een kort, visueel overzicht.
Kom je er samen niet uit? Of wil je liever meteen dat je klacht formeel wordt opgepakt? Dan kan je een schriftelijk een interne klacht indienen.
Ben je na de afhandeling volgens onze interne klachtenregeling nog niet tevreden? Dan kun je terecht bij het "Klachtenloket Kinderopvang" voor advies en bemiddeling. Je kunt ook direct een klacht indienen bij de "Geschillencommissie Kinderopvang". De Geschillencommissie beoordeelt klachten onafhankelijk en doet een bindende uitspraak.
We leren van elke klacht. Ieder jaar maken we een geanonimiseerd klachtenverslag waarin we beschrijven hoeveel klachten er zijn geweest, waarover ze gingen en welke verbeteringen we hebben doorgevoerd.
Dit verslag wordt gedeeld met de oudercommissies, via de ouderapp met ouders, en met de GGD. Zijn er geen klachten geweest? Dan is er ook geen verslag nodig.
Vragen of advies nodig?
Onze klachtenfunctionaris helpt je graag. Mail ons via klacht@puckenco.nl – we nemen snel contact met je op.